اتوماسیون اداری فرادیس ، نرم افزار تحت وب است که به شما کمک می کند تا سازمان الکترونیک و بدون کاغذ با امکان دور کاری داشته باشید و همچنین از طریق تعریف چرخه های کاری فعالیت های شرکت را به صورت کاملا اتوماتیک در سازمان به گردش در آورید. همچنین می توانید با طراحی فرم های مختلف بر روی آنها گزارشات و تحلیل های کاربردی داشته باشید به خصوص در نظر سنجی ها و...

قیمت: شروع از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
اتوماسیون اداری فرادیس
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
بهبد فرادیس نقش جهان
دفتر مرکزی
اصفهان
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نرم افزار حسابداری فرادیس / نرم افزار باشگاه مشتریان / نرم افزار دبیرخانه فرادیس

راه های ارتباطی با بهبد فرادیس نقش جهان

تلفن
۰۳۱۹۵۰۱۸۰۹۵
فکس
۰۳۱۳۶۲۵۴۶۱۶
ایمیل
info@bfn.ir
وب سایت
https://faradissoft.com
آدرس
خیابان حکیم نظامی کوچه سنگ تراشهای شرقی کوچه مهتاب پلاک 5

توضیحات

اتوماسیون اداری فرادیس فرمها ، مکاتبات داخلی و خارجی و گردش اطلاعات به صورت متمرکز مدیریت می کند. اتوماسیون اداری به صورت آفلاین و آنلاین قابل استفاده است و بدون محدودیت زمان و مکان خارج از ساعات اداری و موقعیت شرکت پیشرفت چند برابری در شرکت شما به همراه خواهد داشت .
اتوماسیون اداری فرادیس با فرم ساز و سیستم BPMS مدیرت فرآیندها و گردش فرم ها کلیه فرآیندهای جاری مجموعه شما را بهبود می بخشد.

امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری
(WorkFlow) طراحی گردش کار برای رویدادهای مختلف به طور مثال تعریف گردش کار برای ارسال سفارش برای مشتری، درخواست خرید، درخواست مرخصی، سفارش تولید به همراه امکانات لازم جهت برنامه ریزی و زمانبندی فعالیتهای یک گردش کار قابلیت های BPMS
طراحی و مدل‌سازی فرآیند کسب‌ و کار
تعریف روند فعالیتهای یک فرآیند گردش کار و اختصاص پستهای سازمانی به هر فعالیت جهت انجام آن فعالیت
تعریف متغیرها ، پیش نیازها، هشدارها و محاسبات
ارسال خودکار پیامک به کاربر، مشتری و تامین کننده در فعالیت های مختلف
ایجاد فیلدهای اختصاصی در هر مرحله از فعالیت مطابق نیاز کسب و کار شما
امکان تعریف وضعیت های مختلف در هر فعالیت و بروز رسانی فعالیت های گذشته

این ابزار به شما کمک می‌کند فرایندهای هر روزه را بررسی کنید تا گلوگاه‌های موجود را شناسایی و کم کنید، هزینه‌های شرکت را کنترل کنید، فرایندهای روتین را تا جای ممکن کارامد سازید و از کارآمدی افرادی که در فرایندهای شما درگیر هستند، اطمینان حاصل کنید.

ماژول فرم ساز امکان طراحی انواع فرم با رویکرد داخلی(درخواست ها، ماموریت ها، مرخصی و..)، مرتبط با مشتری (خدمات، درخواستها، تغییرات و...)) و سایر فرمهای سفارشی را به صورت گرافیکی با رابط کاربری بسیار آسان و قابل فهم به شما می دهد.
قابلیت های فرم ساز شرکت بهبد فرادیس
امکان طراحی و ایجاد انواع فرمهای درون سازمانی(فرم استخدام، ثبت سفارش و ..)
امکان طراحی انواع فرمها مربوط به پروژه ها و فعالیتهای در حال انجام در رابطه با مشتریان مانند : سفارش، پشتیبانی، نظرسنجی، خدمات درخواستی
امکان طراحی و تعریف انواع فیلدهای موردنیاز برای قراردادن در فرم مانند: متن، فایل پیوست، فرمولی و محاسباتی، چک باکس، چند انتخابی، تک انتخابی، تاریخ و سا عت و...
امکان خصوصی یا عمومی تعریف کردن فرم ) مانند استفاده از فرم در وبسایت مشتری یا لینک مورد نظر (
امکان تعریف مجوز دسترسی به فرم ها و مجوز انجام عملیات ایجاد، ویرایش و یا حذف آن ها
امکان ثبت فرم و ایجاد پروفایل نظیر آن از طریق وب سرویس یا سایت
امکان ساخت گزارشات و نمودارهای تجمعی از اطلاعات فرمها با استفاده از ماژول گزارش ساز

و ماژول پایه نیز به شما امکانات زیر را می دهد:
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ، فرادیس crm یک نرم افزار برپایه وب بوده با امکاناتی نظیر ثبت اشخاص (حقیقی و حقوقی)، ثبت پروندها ، ثبت وظایف و یادآوری ها .امکان ارسال و دریافت ایمیل ، sms, و ارسال فاکس ، با امکان اتصال به voip و کالر آیدی به همرا ثبت مکالمات و درج در پرونده مربوطه ، سیستم اتوماسیون اداری ، سیستم فاکتورنی و سیستم خدمات پس از فروش با امکان سینک شدند با نرم افزار حسابداری و نرم افزار بخش تولید می باشد این نرم افزار بومی بود و امکان شخصی ساز بر اساس نیاز های شرکت نیز در آن وجود دارد
و برخی از دیگر امکانات نرم افزار به قرار زیر می باشد:
بانک اطلاعاتی اشخاص، مشتریان، تامین کنندگان، رقبا ایجاد پروفایل برای اشخاص به تفکیک کانالهای بازاریابی، زمینه فعالیت، منطقه جغرافیایی و ....
کلاس بندی مشتریان عادی، خوب، وفادار، خوش حساب، بد حساب، لیست سیاه، سرنخ، فرصت و ...
تقسیم مشتریان بین بازاریابها بر اساس منطقه جغرافیایی، زمینه فعالیت و ...
مشتریان فراموش شده یا غائب امکان آلارم برای مشتریانی که قبلا از ما خرید کرده اند و در حال حاضر به طور مثال طی 3 ماه گذشته خریدی از ما نداشته اند.
قیف فروش ارزیابی عملکرد تیم فروش و بازاریابی بر اساس قیف فروش
تقویم جلسات کاری و یادآوری ها امکان تعریف یادآوری و یا ToDO برای خود و سایر همکاران به همراه تعیین تاریخ و ساعت یادآوری و امکان ارجاع یادآوری ها به همراه مدیریت ارجاعات
پیگیری های دوره ای امکان تعریف یادآوری های دوره ای مثلا یکماه یکبار یا 90 روز یکبار و ... جهت حفظ ارتباط موثر با مشتری
ایمپورت و اکسپورت اطلاعات به Excell. کلیه بخشهای نرم افزار قابلیت اکسپورت به اکسل دارد و نیز بخش مشتریان، انبار، فاکتور و پیش فاکتور قابلیت ایمپورت از اکسل را نیز دارا می باشد
گزارشات تجزیه و تحیل مشتریان و کانالهای بازاریابی، نظارت بر عملکرد پرسنل فروش، بررسی رفتار خریداران و ....
مجوزهای دسترسی تعریف گروه های کاری مختلف به صورت چارت سازمانی و تعیین سطوح دسترسی برای هر گروه کاربری جهت مشاهده، ویرایش و حذف اطلاعات
فیلدهای اختصاصی (سفارشی سازی بخش های مختلف) ایجاد مشخصه های داینامیک برای هر بخش از نرم افزار از قبیل پروفایل مشتری، فاکتور و پیش فاکتور، سفارشات و قراردادها و ....
اطلاعیه ارسال اطلاعیه به کاربرانی در پستهای سازمانی خاص (به طور مثال لیست قیمت محصولات در فروردینماه برای پرسنل فروش یا عاملیت های فروش، اطلاع رسانی بخشنامه ها و ....)
سیستم پشتیبان گیری پیشرفته بر روی شبکه، FTP، Google Drive، DropBox External Storage
PDF ساز حرفه ای جهت خروجی گرفتن از فاکتور، پیش فاکتور، قرارداد و ....
نرم افزار طراحی قالب های چاپ (توسط خریدار)
ریسپانسیو ( واکنشگرا )، قابل استفاده بر روی موبایل، تبلت و PC
مدیریت فایلها و آرشیو آنها
سیستم سطوح دسترسی پیشرفته بر اساس گروه های کاربری مختلف
امنیت بالا در مقابل حملات XSS،CSS،Session Hijacking، Sql Injection
تعریف میز کار اختصاصی برای هر کاربر
امکان تعریف پرسنل هر یک از مشتریان و تعیین پست سازمانی آنها
سطل بازیابی اطلاعات حذف شده Recycle Bin
پوش نوتیفیکیشن. ارسال کلیه پیامها و یادآوری ها از طریق سیستم پوش نوتیفیکیشن
نصب آسان با استفاده از سی دی نصب بدون نیاز به پشتیبانی فرادیس
دارای فیلم آموزش نرم افزار بخش های مدیریتی و بخش های کاربری
ایجاد مشتری از Google Contact و Outlook
همگام سازی تقویم کاری با Outlook و google calendar

نرم افزار مدیریت ارتباط بامشتریان با امکان اتصال به سایر نرم افزار ها از جمله حسابداری و نرم افزار های بخش تولید که به صورت جداگانه می باشد می تواند نرم افزار شما را کامل تر و جامع تر نماید.
..........
در صورت نیاز مشتری دارای ماژول های زیر می باشد:
1. مدیریت چرخه های کاری
2. فرم ساز
3. دبیرخانه و اتوماسیون اداری تحت وب
4. باشگاه مشتریان
5. گزارش ساز و داشبورد مديريتي
6. حضور و غیاب جهت پرسنل دور کار
7. ماژول چت آنلاین
8. ماژول تایپ صوتی
9. ارسال و دریافت ایمیل
10. ارسال و دریافت پیامک
11. ارسال و دریافت فکس
12. اتصال به Voip
13. ارتباط با سانترال
14.اتصال به حسابداری دیگر شرکت ها
14. حسابداری فروش ساده
15.حسابداری فروش حرفه ای
16. انبار داری
17. لجستیک
18. مدیریت تامین کنندگان، استعلامات قیمت، رصد بازار
19. پرونده
20. وب سرویس اتصال به سایت
21. منو ساز
و همچنین به صورت حرفه ای برای شرکت ها و مجموعه ها به صورت اختصاصی قابل اجرا می باشد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دبیرخانه الکترونیک

بایگانی و آرشیو

مدیریت بازاریابی

مدیریت فروش

کارتابل الکترونیک

موتور گردش کار

موتور فرم ساز

موتور گزارش ساز

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت تبدیل گفتار به متن- بدون نیاز به نصب و قفل-محدودیت زمانی و مکانی ندارد-استفاده همزمان آنلاین و آفلاین

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Php
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 6 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

3 سال و 2 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

اتوماسیون مالی اداری بیلان

تولید توسط شرکت طراحان سیستم

معرفی نرم افزار:

شرکت طراحان سیستم با سابقه ای بیش از 18 سال و با کادری مجرب و متخصص در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای :اتوماسیون مالی و اداری حسابداری انبارداری حقوق و دستمزد سیستم های ب...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱سال
دارای دمو دارای کاتالوگ
اتوماسیون مالی اداری بیلان
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون مالی اداری بیلان
دمو
دارد
اتوماسیون مالی اداری بیلان
پشتیبانی رایگان
12 ماه
اتوماسیون مالی اداری بیلان
آموزش رایگان
1سال
چرا اتوماسیون مالی اداری بیلان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

ثبت انواع پذیرش های نمایندگی های خودرو

قیمت: شروع از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

اتوماسیون اداری وبکام

تولید توسط وب کام

معرفی نرم افزار:

اتوماسیون اداری وبکام با محیطی ساده برای استفاده آسان کاربران جهت یکپارچه سازی عملیات و اموراداری

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۶ ساعت
اتوماسیون اداری وبکام
کاتالوگ
نامشخص
اتوماسیون اداری وبکام
دمو
نامشخص
اتوماسیون اداری وبکام
پشتیبانی رایگان
12 ماه
اتوماسیون اداری وبکام
آموزش رایگان
6 ساعت
چرا اتوماسیون اداری وبکام از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

محیط کاربری آسان - آموزش سریع - دسترسی تحت وب - ثبت امضا الکترونیکی - گزارش گیری دقیق -بایگانی امور - ثبت اقدامات و امکان پیگیری - چت آنلاین

قیمت: شروع از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

داتام : نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری

تولید توسط گروه هنر و برنامه نویسی مهرگان

معرفی نرم افزار:

نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری داتام تجمیع کلیه نامه‌ها (وارده – صادره - داخلی) و امکان نگهداری و جستجوی پیشرفته آن یکپارچگی سیستم و عدم پیچیدگی و بخش‌بندی‌های مخت...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه یک روز
دارای دمو دارای کاتالوگ
داتام : نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری
کاتالوگ
دارد
داتام : نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری
دمو
دارد
داتام : نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری
پشتیبانی رایگان
12 ماه
داتام : نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری
آموزش رایگان
یک روز
چرا داتام : نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

فکس و ایمیل اتوماتیک - ارجاع - کارتابل شخصی - SDK - نامه های داخلی - تفویض اختیار - Fuzzy Search

قیمت: شروع از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار اتوماسیون اداری مبین

تولید توسط گروه نرم افزاری مبین سافت

معرفی نرم افزار:

◄ نرم افزار اتوماسیون اداری مبین، با کاربری آسان و سریع ◄ امکان تعریف الگوی شماره‌گذاری و ثبت سرفصل‌های بایگانی مختلف نرم افزار اتوماسیون، نامه‌های صادره، وارده و داخلی سازم...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۲ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار اتوماسیون اداری مبین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری مبین
دمو
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری مبین
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار اتوماسیون اداری مبین
آموزش رایگان
2 ساعت
چرا نرم افزار اتوماسیون اداری مبین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

6 ماه تست رایگان - کاربری سریع و آسان - امکان استفاده همزمان به صورت شبکه - پشتیبانی و آموزش

قیمت: شروع از ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (بهبد فرادیس نقش جهان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »