ماژول دبیرخانه فرادیس در بر گیرنده تمامی نیازهای یک مجموعه است که با هدف پاسخگویی به نیازمندیهای یک سازمان در نامهنگاریها با طرفهای خارج از مجموعه طراحی شده است. این سیستم کلیه نیازمندیهای موجود در حوزه چرخه نامه وارده و صادره، پیشنویس نامه و چرخههای مرتبط با آنها را پوشش می دهد. این سیستم به کمک کارتابل الکترونیک گردش نامهها و ارجاعات در داخل سازمان انجام میشود
اتوماسیونهای اداری و دبیرخانهها پیکره اصلی هر سازمانی در کشور ماست. این مساله به قدری در ایران حائز اهمیت است که اگر این قسمت را از مجموعهای حذف کنیم عملکرد آن مجموعه دچار اخلال میشود.
دبیرخانه نرم افزار CRM فرادیس دارای امکانات و قابلیت های زیر باشد:
امکان ثبت نامه های وارده، صادره، داخلی و آرشیو نامه ها به نام شخص یا سازمان ارسال کننده
امکان ارجاع نامه به پرسنل سازمان جهت استحضار، جهت اقدام، جهت امضاء
امکان ایجاد گردش کار (به کمک ماژول گردش کار) و ارجاع برای نامه های درون سازمانی
امکان رزرو شماره نامه جهت نامه های داخلی و صادره برون سازمانی
امکان تبدیل متن پیش نویس به فایل Word بصورت خودکار و اعمال تغییرات دلخواه
امکان گرفتن خروجی Word و Pdf
امکان تعریف انواع دبیرخانه و سربرگ بدون محدودیت
امکان درج امضا دیجیتال و مهر در نامه ها
چاپ نامه با فرمت دلخواه با سربرگ و بدون سربرگ
امکان ارسال مستقیم نامه از طریق فکس
امکان تعریف تنظیمات پیش فرض و تفکیک شماره نامه داخل سازمانی و برون سازمانی
مدیریت نامه های ارسالی و دریافتی و همچنین بایگانی آنها در پروفایل مشتری
امکان ثبت نامه های صادره و مدیریت چرخه ارسال (پیش نویس، تایید، ارسال، جهت امضا و دریافت)
و غیره
امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (بهبد فرادیس نقش جهان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »