در سازمان‌های تولیدی و صنعتی که تجهیزات و ماشین‌آلات تولیدی گران‌قیمتی دارند، خرابی‌های اتفاقی باعث صدمه‌ی مالی هنگفتی به سازمان می‌شود. نگهداری و تعمیرات (PM) به موقع هم باعث طول عمر بیشتر ماشین‌آلات می‌شود و هم ثبات روند تولید و عملیاتی بودن سازمان را تضمین می‌کند. سیستم مکانیزه‌ی نگهداری و تعمیرات (CMMS) نرم‌افزار GALEX ERP، کلیه اطلاعات مورد نیاز تجهیزات را ثبت و نگهداری کرده و با توجه به اطلاعات ثبت شده، برنامه‌ریزی‌ نگهداری و تعمیرات (PM) را با بالاترین کارایی و در نظر گرفتن محدودیت‌های منابع سازمان انجام می‌دهد و در آخر گزارش‌های دقیق و کاملی به مدیریت جهت تصمیم‌گیری و اطلاع از وضعیت تجهیزات سازمان ارائه می‌دهد.

قیمت: شروع از ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
سبز داده افزار
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۷۸
سایر محصولات
نرم افزار مدیریت تولید گلکس / نرم افزار اتوماسیون اداری گلکس / نرم افزار پروژه و قراردادها گلکس

راه های ارتباطی با سبز داده افزار

تلفن
۲۲۲۲۸۹۲۵
فکس
ایمیل
sales@greendataware.com
وب سایت
www.greendataware.com
آدرس
بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، پلاک 28، برج ناهید، طبقه 12

توضیحات

استقرار حوزه‎‌ی نگهداری و تعمیرات نرم‌افزار GALEX ERP چه اهدافی را دنبال می‌کند؟
تهیه و ثبت شناسنامه‌ی تجهیزات و ماشین‌آلات
برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات بر اساس روتین‌ها و کارت‌های فعالیت تعمیراتی
پشتیبانی از برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، پیشگویانه، اضطراری، روزانه، اورهال، اصلاحی و بازرسی فنی
مدیریت هم‌زمانی و هم‌پوشانی فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات (PM)
کاهش خرابی‌های اتفاقی تجهیزات و ماشین‌آلات
افزایش عمر مفید دستگاه‌ها
مصرف به جا و بهینه‌ی قطعات یدکی و جلوگیری از فرسودگی ماشین‌آلات
‌ حداقل رساندن هزینه‌های نگهداری و تعمیرات (PM) و ثبت این هزینه‌ها
برآورد، کنترل و برنامه‌ریزی بهینه نیروی انسانی جهت انجام تعمیرات

گردش عملیات در حوزه‌ی نگهداری و تعمیرات نرم‌افزار GALEX ERP
حوزه‌ی نگهداری و تعمیرات با یکپارچگی با سیستم‌های انبار و خرید و تدارکات از یک سو و سیستم‌های منابع انسانی و مالی و همچنین اموال و تجهیزات از سوی دیگر می‌تواند قابلیت‌های بسیاری را در ساماندهی یکپارچه‌ی امور به دست دهد.

اگرچه می‌توان سیستم نگهداری و تعمیرات را به صورت مستقل استفاده نمود ولی با توجه به اینکه GALEX ERP تمامی حوزه‌های یک سازمان را در بر می‌گیرد استفاده یکپارچه از این سیستم می‌تواند نیازهایی که در ظرفیت‌سنجی ماشین‌آلات و Availability آنها را در فرآیند برنامه‌ریزی تولید را مد نظر قرار دهد که یکی از ویژگی‌های بسیار پیشرفته در ERPها به شمار می‌رود. این سیستم،‌ یک سیستم تحت اینترنت است و در نسخه‌های تحت وب و موبایلی در دسترس است.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز مک اندروید iOS تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
تعمیر، پشتیبانی و نگهداری / مدیریت تعمیر، تعمیرگاه و نگهداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

اختصاص شناسنامه به تجهیزات

مدیریت تامین کنندگان / تولید کنندگان

حسابداری

مدیریت گارانتی

مدیریت هزینه ها

انبار گردانی

برنامه ریزی منابع انسانی

تعریف پیمانکار یا سازمان

مدیریت شیفت های کاری

سیاست های استانداردسازی

سیاست کدینگ تجهیزات

تعریف و مدیریت کارگاه های مختلف

تهیه گزارش مالی و محاسبه در آمد خالص

محاسبه سود وزیان

ثبت چک های دریافتی یا پرداختی

دفتر تلفن

سامانه ی پیامکی

گزارشگیری از تعمیرات و عملکرد تعمیرکاران

گزارش ساز

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

شناسنامه‌ی کامل تجهیزات - انجام برنامه‌ریزی پیشگیرانه‌ی نگهداری و تعمیرات - برنامه‌ریزی روزانه، پیشگیرانه و پیشگویانه - پشتیبانی از نگهداری و تعمیرات اضطراری مدیریت درخواست‌های تعمیر - گزارش‌های جامع نگهداری و تعمیرات شاخص‌های نگهداری تعمیرات MTBF، مصرف مواد و ... - ثبت کارت‌های فعالیت، بازخوردها و کارکرد ماشین‌آلات

بسته و نسخه های نرم افزار

پایه‌ی نت

زیر سیستم پایه نت،‌ با ثبت تجهیزات و منابع، مقدمات پیاده‌سازی دستورالعمل‌های سیستم نگه‌داری و تعمیرات را فراهم می‌آورد.

امکانات زیر سیستم نت در حوزه‌ی نگهداری و تعمیرات (‍PM):
* ثبت شناسنامه‌ی تجهیز
* تعریف انواع تجهیزات و محل‌های استقرار تجهیزات
* تعریف تیم‌های کاری تعمیراتی، شیفت‌های کاری
* تعریف کارت‌های فعالیت نگهداری و تعمیرات (فعالیت‌های همزمان، هم‌پوشان و موازی)
* تنظیم اطلاعات پایه بر اساس نیاز هر سازمان مانند دلایل خرابی، آیتم‌های مدارک تجهیز
* ثبت کارکرد تجهیزات

عملیات نت

این زیر سیستم تمامی فرآیندهای عملیات نت را مدیریت می‌کند. و شامل موارد زیر است:‌

* برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات بر اساس کمینه‌سازی نیروی انسانی مورد نیاز برای چندین ماه آتی
* تصحیح خودکار برنامه‌ی نت بر اساس آخرین اطلاعات و بازخوردهای ثبت شده در سیستم
* صدور دستور کار نت برای آیتم‌های برنامه‌ی نت
* ثبت کارکرد تجهیزات و بازخورد انجام تعمیر
* مدیریت درخواست‌های تعمیر، درخواست‌های اضطراری و مدیریت گردش کار انجام دستورهای کار نت
* گزارش‌های دستورهای نت انجام نشده، گزارش درخواست‌های نت اضطراری و گزارش برنامه‌ی نگهداری تعمیرات
* گزارش‌های استاندارد نت مانند MTBF، مواد و قطعات مصرفی نت، نیروی انسانی استفاده شده
* مدیریت چک‌لیست‌های تعمیراتی برای دستورهای نت
* ثبت نظرات آزمایشگاه و توصیه‌های آزمایشگاهی برای مدیریت نت پیش‌گویانه
* مقایسه‌ی فعالیت تیم‌های تعمیراتی

پلتفرم توسعه
Java
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: