سامانه میز خدمت جهت مدیریت درخواست ها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات کاربران و مخاطبان می باشد. این سیستم با بهره گیری از فرم ساز الکترونیک، قادر است برای هر بخش، واحد یا اداره از سازمان شما پل ارتباطی و کارتابل الکترونیک ارائه دهد. 4 نوع کاربری شامل مدیر کل سیستم، مدیر اداره یا بخش، سایر همکاران و کاربران درخواست دهنده در این سیستم در نظر گرفته شده اند: مدیر کل قادر است تمامی داده ها و کاربران را بررسی نماید. مدیر هر اداره قادر است به کمک سیستم فرم ساز، فرم های مورد نظر خود را طراحی کند. سایر پرسنل می توانند با استفاده از کارتابل الکترونیک خود، عملیات مربوط به مکاتبات اداری و پیگیری درخواست ها را انجام دهند. کاربران میهمان یا درخواست دهندگان می توانند طبق فرم طراحی شده توسط مدیر سیستم یا مدیر اداره، نسبت به تکمیل درخواست و ارسال برای کارشناسی و پیگیری اقدام نمایند. برای هر درخواست شناسه منحصر به فرد صادر می شود که درخواست دهنده جهت پیگیری و بررسی درخواست خود می تواند از آن استفاده نماید. ماژول فرم ساز بهمراه سیستم مدیریت محتوا در این سامانه می تواند پل ارتباطی بین درخواست دهندگان و پرسنل باشد، با ارسال هر درخواست، سیستم بصورت خودکار سندی در کارتابل همکار مورد نظر قرار می دهد و سناریو مدیریت درخواست شروع می شود. هر همکار میتواند پس از بررسی و مدیریت درخواست، آن را به واحد دیگری ارجاع داده و از روند پیشرفت درخواست مطلع شود. -مشاوره رایگان پشتیبانی و فروش: 09384487404

قیمت: شروع از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت نرم افزاری کیمیا
دفتر مرکزی
خراسان جنوبی - بیرجند
از سال
۱۳۸۸
سایر محصولات
نرم افزار مدیریت مددجویان و سالمندان - مدیریت مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی / نرم افزار مدیریت انبار و اقلام مصرفی / نرم افزار فرم ساز و اتوماسیون اداری تحت وب

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزاری کیمیا

تلفن
۰۹۳۸۴۴۸۷۴۰۴
فکس
ایمیل
info@kimiareport.ir
وب سایت
https://kimiaict.ir
آدرس
1: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی: بیرجند خیابان معلم - میدان مادر مجتمع تجاری فرهنگ

توضیحات

سامانه میز خدمت جهت مدیریت درخواست ها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات کاربران و مخاطبان می باشد. این سیستم با بهره گیری از فرم ساز الکترونیک، قادر است برای هر بخش، واحد یا اداره از سازمان شما پل ارتباطی و کارتابل الکترونیک ارائه دهد.

4 نوع کاربری شامل مدیر کل سیستم، مدیر اداره یا بخش، سایر همکاران و کاربران درخواست دهنده در این سیستم در نظر گرفته شده اند:
مدیر کل قادر است تمامی داده ها و کاربران را بررسی نماید.
مدیر هر اداره قادر است به کمک سیستم فرم ساز، فرم های مورد نظر خود را طراحی کند.
سایر پرسنل می توانند با استفاده از کارتابل الکترونیک خود، عملیات مربوط به مکاتبات اداری و پیگیری درخواست ها را انجام دهند.

کاربران میهمان یا درخواست دهندگان می توانند طبق فرم طراحی شده توسط مدیر سیستم یا مدیر اداره، نسبت به تکمیل درخواست و ارسال برای کارشناسی و پیگیری اقدام نمایند. برای هر درخواست شناسه منحصر به فرد صادر می شود که درخواست دهنده جهت پیگیری و بررسی درخواست خود می تواند از آن استفاده نماید.

ماژول فرم ساز بهمراه سیستم مدیریت محتوا در این سامانه می تواند پل ارتباطی بین درخواست دهندگان و پرسنل باشد، با ارسال هر درخواست، سیستم بصورت خودکار سندی در کارتابل همکار مورد نظر قرار می دهد و سناریو مدیریت درخواست شروع می شود. هر همکار میتواند پس از بررسی و مدیریت درخواست، آن را به واحد دیگری ارجاع داده و از روند پیشرفت درخواست مطلع شود.

-مشاوره رایگان پشتیبانی و فروش: 09384487404

مشخصات

پلتفرم اجرا
تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های دبیرخانه الکترونیک
مناسب برای کسب و کارهای
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

مدیریت بیش از یک دبیرخانه

تعریف چارت سازمانی

گردش اداری نامه

پردازش تصویر نامه با اسکنر

ارتباط با فکس

ارسال ایمیل

گزارش ساز

طبقه بندی نامه ها

مدیریت نامه ها

مدیریت پرسنل

دفتر اندیکاتور

تنظیمات کاربری و سطوح دسترسی

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

فرم ساز هوشمند، تحت وب، دارای سیستم مدیریت محتوا ، قابلیت ارجاع درخواست ها، اندیکاتور و کارتابل برای هر کدام از پرسنل - مشاوره:09384487404

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Php
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: ویدئو آموزش / اینترنتی
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 7 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم

تولید توسط چاپار سیستم پارس

معرفی نرم افزار:

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی با امکان دانلود و نصب نسخه رایگان و آزمایشی با فیلم پرزنت و فیلم آموزش نصب نرم افزار و راهنمای کامل

پشتیبانی رایگان اولیه یکساله
آموزش رایگان اولیه فیلم آموزشی
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم
کاتالوگ
دارد
نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم
دمو
دارد
نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم
پشتیبانی رایگان
یکساله
نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم
آموزش رایگان
فیلم آموزشی
چرا نرم افزار دبیرخانه چاپار سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

+ همراه با نرم افزار بایگانی - امکان دانلود و نصب نسخه رایگان و آزمایشی + بیش از 15 سال تجربه و سابقه شرکت در خصوص نرم افزارهای دبیرخانه

قیمت: ۳۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی مبین

تولید توسط گروه نرم افزاری مبین سافت

معرفی نرم افزار:

نرم افزار دبیرخانه، نامه‌های صادره، وارده و داخلی سازمان شما را ساماندهی و مدیریت می‌کند. امکان درج پیوست‌های مختلف و اسکن مستقیم اسناد وجود دارد. از ویژگی‌های ممتاز این نرم...

پشتیبانی رایگان اولیه 12
آموزش رایگان اولیه ۲
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی مبین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی مبین
دمو
دارد
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی مبین
پشتیبانی رایگان
12
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی مبین
آموزش رایگان
2
چرا نرم افزار دبیرخانه و بایگانی مبین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان- نصب و راه‌اندازی سریع- امکان تغییر قالب نامه و سربرگ- امکان اسکن سریع

قیمت: شروع از ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه سروش

تولید توسط شرکت نرم افزاری سیناپردازش

معرفی نرم افزار:

دبیرخانه و بایگانی یکی از مهم ترین بخش های هر سازمانی است. کیفیت عملکرد در این بخش از سازمان ، تحقق وظایف سازمانی مجموعه را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. دبیرخانه، مسئولیت م...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نا محدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار دبیرخانه سروش
کاتالوگ
دارد
نرم افزار دبیرخانه سروش
دمو
دارد
نرم افزار دبیرخانه سروش
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار دبیرخانه سروش
آموزش رایگان
نا محدود
چرا نرم افزار دبیرخانه سروش از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

دمو، نصب، آموزش رایگان ، ثبت نامه ها با تمامی ضمائم - گزارش گیری دقیق و جامع - ثبت پرونده و فایل به همراه گزارش گیری - کارتابل و نامه داخلی در نسخه شبکه - جهت مشاوره با شماره ...

قیمت: شروع از ۱۹,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

دبیرخانه هوشمند آنلاین ثبت نام و داوری مقالات

تولید توسط مهندس رضایی

معرفی نرم افزار:

سامانه دبیرخانه هوشمند آنلاین با قابلیت اتصال به درگاه زرین پال و سامانه پیامکی نیاز پرداز ساده ، کاربر پسند و با قابلیت سفارش سازی

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
دبیرخانه هوشمند آنلاین ثبت نام و داوری مقالات
کاتالوگ
دارد
دبیرخانه هوشمند آنلاین ثبت نام و داوری مقالات
دمو
دارد
دبیرخانه هوشمند آنلاین ثبت نام و داوری مقالات
پشتیبانی رایگان
نامشخص
دبیرخانه هوشمند آنلاین ثبت نام و داوری مقالات
آموزش رایگان
نامشخص
چرا دبیرخانه هوشمند آنلاین ثبت نام و داوری مقالات از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

ارزان-ساده-کاربر پسند-سریع-قابلیت سفارش سازی-امکانات رایگان جانبی

قیمت: شروع از ۴,۹۹۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت نرم افزاری کیمیا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »