سیستم حضورغیاب وینا شامل دستگاه حضورغیاب و نرم افزار آن می باشد که نرم افزار آن در دو نسخه رایگان (برای شیفت های ثابت) و حرفه ای (برای شیفت های گردشی تا 31روز دوره گردش) قابل ارائه است. با استفاده از این سیستم کلیه گزارشات شامل ورود و خروج ، کارکرد،اضافه کار،کسرکار و ... قابل بررسی می باشد. همینطور با استفاده از سامانه مدیریت همراه وینا می توانید تردد پرسنل را با استفاده از تلفن همراه اندرویدی خود و اینترنت ، از هرجای دنیا که باشید کنترل کنید.

قیمت: شروع از ۵,۷۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
اتوماسیون حضوروغیاب وینا
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید
اتوماسیون حضوروغیاب وینا
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فناوری اطلاعات فراگستر
دفتر مرکزی
فارس - شیراز
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نرم افزار حسابداری وینا / اتوماسیون رستوران وینا / نرم افزار حسابداری وینا نسخه خرید و فروش

راه های ارتباطی با فناوری اطلاعات فراگستر

تلفن
۰۷۱۳۲۳۴۳۴۹۰-۹۱
فکس
۰۷۱۳۲۳۴۳۴۹۰
ایمیل
sales@vina.ir
آدرس
خیابان شوریده شیرازی(سی متری سینما سعدی)، کوچه 13، ساختمان موحدین، طبقه سوم

توضیحات

• تعیین سطح دسترسی کاربران سیستم
• امکان ثبت و ویرایش کلیه مشخصات پرسنل
• امکان فعال و غیر فعال کردن پرسنل در سیستم حضور و غیاب
• امکان تغییر وضعیت پرسنل در شیفتهای مختلف هر زمان که بخواهد و برای هر تاریخ که مد نظر باشد و نیز کلیه اطلاعات ثبت شده در آن بازه زمانی با وضعیت جدید بروز می شوند.
• امکان تعریف پرسنل ساعتی و انجام محاسبه ویژه خودشان (ساعت و کارکرد)
• امکان تصحیح خطاهای رخ داده در تاریخ های قبل
• امکان صدور کارت برای هر پرسنل ثبت شده، از طریق نرم افزار (تعریف کارت در سیستم )
• تشخیص کارت مجاز و غیر مجاز در سیستم با ذکر دلیل غیر مجاز بودن آن
• امکان مشاهده لیست پرسنل فعال/ غیر فعال
• امکان مشاهده لیست کارت های فعال / غیر فعال
• امکان تعریف و ویرایش گروه های کاری
• امکان تعریف اضافه کاری ها، شبکاری ها، ورود و خروج های زائد و کلیه مشخصه های اطلاعات برای هر گروه کاری
• امکان تعریف و ویرایش شیفت های کاری

• امکان تعریف محدوده کاری شیفت ، نحوه ورود و خروج در شیفت ، نعیین و محاسبه تعجیل و تأخیر در شیفت و انجام کلیه امور محاسباتی شیفت
• تعریف المانهای حداکثر و حداقل شیفت و تنظیمات زمانهای ورود و خروج و اضافه کاری های شیفت
• امکان تعریف انواع مرخصی های روزانه
• امکان تعریف انواع مأموریت های روزانه
• امکان تخصیص دادن و تنظیم کردن برخی از دستگاه ها فقط برای یکسری از گروه های کاری
• محاسبه کارکرد پرسنل به صورت روزانه و ماهیانه قابل انجام است.
• در محاسبه کارکرد عوامل موثر بدین شرح هستند، کارکرد، غیبت، کسرکار، اضافه‌کار(در روز تعطیل، اول وقت، بین روز، آخر وقت)، مرخصی روزانه (باحقوق و بدون حقوق، استعلاجی ...) و مأموریت روزانه.
• قابلیت اتصال به نرم افزار حقوق و دستمزد
• امکان تعریف گروههای کاری با دوره تناوب تا 31 روز با ترکیب شیفتهای مختلف
• امکان گروه بندی برای انواع تیمهای کاری با ورود و خروج مختلف
• تنظیم مجوزهای لازم برای اشخاص، علاوه بر گروههای کاری و شیفتها تصحیح ورود و خروج بطور دستی
• اشکالیابی طبق خطاهای داده شده روی ترددهای پرسنل در طول دوره
• تعریف تعطیلات خاص برای آن دسته از گروههای کاری که از تقویم سازمانی استفاده نمی کنند.
• کنترل و اصلاح نقص در ورود و خروج های ناقص
• محاسبه کارکرد خالص پرسنل قرار داد ساعتی
• محاسبه مدت حضور فیزیکی جهت پرداخت کارانه و افزایش تولید
• امکان استفاده از چندین دستگاه حضورغیاب به طور همزمان
• امکان تغییر شیفت پرسنل (در یک محدوده یا آزاد(
• امکان ویرایش اطلاعات ورود و خروج با ثبت نام کاربرویرایشگر و زمان ویرایش
• ساخت هرگونه گزارش با استفاده از سیستم گزارش ساز
• ثبت کارکرد روزانه و ماهانه و امکان ویرایش آن با نگهداری سوابق کلیه اطلاعات
• امکان ثبت کلیه عملیات مربوط به مرخصی، ماموریت، تایید کارکرد، تغییر شیفت کاری کارکنان، انواع مجوزهای ورود و خروج کارکنان، مجوز اضافه کاری، شبکاری و...
• تعریف کاربران و تعیین سطوح اختیارات هر کاربر
• پیشگیری از تمام خطاهای انسانی
• نگهداری اطلاعات به مدت نامحدود
• امکان تعریف کسانی که مجاز هستند در هر یک از دستگاه های حضور و غیاب کارت بزنند
• امکان ثبت تردد از طریق صفحه کلید

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور اداری / حضور و غیاب و تشخیص هویت
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

اعتبار سنجی اثر انگشت

اعتبار سنجی RFID

اجرا تحت شبکه

مدیریت شیفت های کاری

مدیریت زمانی ورود و خروج

گزارش ساز

مدیریت و ثبت پرسنل

محاسبه حقوق و دستمزد

مدیریت مرخصی ها

صدور فیش حقوقی

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

ساده-حرفه ای- همیشگی

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۵ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 6ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: