نرم‌افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی((طوطی)) نرم افزاری است که به صورت ویژه برای فروشگاه‌ها و مشاغل مختلف طراحی و ساخته شده است. قیمت مناسب، سهولت استفاده و عدم نیاز به دانش حسابداری از ویژگی‌های بارز طوطی بوده که در کنار تیم پشتیبانی حرفه‌ای، لذت استفاده از این نرم‌افزار را دو چندان می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره‌ی رایگان می‌توانید با شرکت ساعد تماس حاصل فرمایید: 086-91011014

قیمت: شروع از ۱,۴۶۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم‌افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی طوطی
کاتالوگ
این نرم افزار دارای کاتالوگ نمی باشد.
نرم‌افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی طوطی
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت دانش بنیان ساعد
دفتر مرکزی
مرکزی - اراک
از سال
۱۳۸۴
سایر محصولات
پرسشنامه آنلاین DigiSurvey / نرم‌افزار فروش و حسابداری ساعدحساب – نسخه‌ی شرکتی / حسابداری ساعد حساب (مخصوص آسانسور)

راه های ارتباطی با شرکت دانش بنیان ساعد

تلفن
۰۸۶-۹۱۰۱۱۰۱۴
فکس
ایمیل
info@saaedco.com
وب سایت
https://www.saaedco.com/?armanet
آدرس
اراک، خیابان شهید قدوسی، ساختمان پارک علم وفناوری استان مرکزی، واحد 206

توضیحات

نرم‌افزار تحت وب طوطی به دو حالت میزبانی ابری و سنتی عرضه می‌شود تا نیازهای متنوع کاربران را پاسخ دهد.
- امکان استفاده از نرم‌افزار در هر زمان و هر مکان
- ثبت اطلاعات مشتریان (متفرقه و همکار) ـ صدور فاکتور فروش ـ تحویل کالا به مشتری و تهیه لیست کالاهای تحویلی ـ ثبت پرداختهای مشتریان (نقدی، کارت به کارت، POS، واریز به حساب، چک و ...)، چاپ رسید پرداخت و امکان مدیریت چکهای دریافتی ـ تهیه صورتحساب تجمیعی و تفکیکی
- ثبت تأمین کنندگان(شرکت‌ها، همکاران، فروشندگان و پرسنل) ـ امکان ثبت فاکتور خرید، صورتحساب یا کارکرد برای تأمین کنندگان ـ امکان ثبت پرداخت به تأمین کنندگان (نقدی، کارت به کارت، واریز به حساب، چک، چکهای مشتریان)
- مدیریت صندوق و حساب‌های بانکی
- مدیریت انبار شامل تعریف کالا، انبارهای مختلف، واحدهای شمارش، افزایش و کاهش موجودی، انبارگردانی و تهیه گزارشهای مختلف کاردکس کالا، سرمایه انبار و موجودی
- تهیه گزارش های مفید و متنوع شامل لیست بدهکاران، لیست بستانکاران، لیست فاکتورها، فروش به تفکیک نوع قراردادها، فروش و درآمد به تفکیک ماه، لیست چک ها و ...
- امکان تعریف و مدیریت شعب مختلف در یک نسخه ـ مشاهده‌ی گزارش‌های مختلف به تفکیک هر شعبه یا به صورت تجمیعی برای تمام شعب
- امکان تعریف کاربر با سطح دسترسی‌های متفاوت
- امکان تهیه فایل پشتیبانی از اطلاعات و بازیابی آن در صورت نیاز
- پشتیبانی به صورت گفتگوی متنی آنلاین، تلفنی و ایمیل

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت ساعد تماس حاصل فرمایید:
086-91011014

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزار های حسابداری فروشگاهی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

سهولت استفاده از نرم‌افزار - قیمت مناسب و پشتیبانی حرفه‌ای - امکان استفاده از نرم‌افزار در هر زمان و هر مکان

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: نامشخـص

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

6 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت دانش بنیان ساعد) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »