دراری گزارشات بسیار جامع و متنوع + با امکان طراحی گزارش دلخواه ، نوشته شده به زبان "حسابداری" با محیطی دوستانه . کاملا منطبق با استانداردهای سازمان حسابرسی و اداره دارایی و اداره مالیات بر ارزش افزوده.

قیمت: شروع از ۷,۳۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار حسابداری مالی ملک
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
توسعه سیستم های کاربردی و حسابداری ملک
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۷۰
سایر محصولات
نرم افزار خرید و فروش و حسابداری فروش / نرم افزار انبارداری و حسابداری انبار ملک / نرم افزار دستیار الکترونیک ملک

راه های ارتباطی با توسعه سیستم های کاربردی و حسابداری ملک

تلفن
۰۲۱۴۳۲۵ (۱۳۴داخلی ) - ۰۹۹۰۱۳۲۳۰۱۴
فکس
۴۳۲۵ (۱۱۲ )
ایمیل
malek63acc@gmail.com
وب سایت
http://malek-co.com
آدرس
تهران، خیابان بهار شمالی بالاتر از کوچه مانی پلاک ۳۱۸ - طبقه ۲ - واحد ۵

توضیحات

حسابداری مالی
سیستم حسابداری مالی (دفترداری) شامل پنج بخش اصلی به شرح زیر است:
بخش اطلاعات‌پایه
این بخش شامل اطلاعات زیر است:
امکان معرفی دوره‌های مالی
امکان تعریف هر تعداد شرکت موردنیاز در فایل‌های مستقل و انجام امور حسابداری آن‌ها به‌صورت مجزا
امکان معرفی حساب‌ها در ۶ سطح گروه، کل، معین (به‌صورت پیوسته) و تفصیلی، مرکز و پروژه (به‌صورت شناور) و تعیین طول کد حساب‌ها در کلیه سطوح توسط کاربر
امکان دسته‌بندی حساب‌ها تفصیلی، مرکز و پروژه
امکان تعریف شرح‌های استاندارد برای حساب‌های معین
امکان اعمال تغییرات در اطلاعات‌پایه برای دوره‌های مالی بعد
امکان نسخه‌برداری از کدینگ در دوره مالی بعد
امکان تطبیق کدینگ استاندارد با کدینگ تعریف‌شده در سیستم به‌منظور تنظیم صورتحساب سود و زیان و ترازنامه
راهنمای تعریف کدینگ استاندارد
امکان معرفی تعطیلات به‌منظور جلوگیری از صدور سند حسابداری به تاریخ روزهای تعطیل
امکان تعریف موضوع اسناد حسابداری
امکان تغییر کلمه عبور
امکان تعیین سطوح دسترسی کاربران
بخش اطلاعات عملیات
این بخش شامل موارد زیر است:
امکان تنظیم سند حسابداری و دریافت اسناد حسابداری از سایر سیستم‌های مالی
امکان جستجو در اسناد حسابداری و کلیه حساب‌ها برحسب شرح و مبالغ بدهکار و بستانکار
امکان کنترل ماهیت حساب‌ها
امکان صدور سند حسابداری برای عملیات بستن حساب‌های موقت به‌صورت خودکار (برای شرکت‌های تولیدی و غیر تولیدی)
امکان تکرار سند حسابداری با شماره جدید
امکان مشاهده مانده و گردش حساب‌ها به هنگام کار در محیط سند حسابداری
امکان درج بین اسناد و جابه‌جایی ردیف‌های یک سند
امکان گذاشتن یادداشت در اسناد حسابداری
امکان طراحی فرم سند توسط کاربر
امکان صدور اسناد حسابداری اختتامیه و افتتاحیه حساب‌ها به‌صورت خودکار
امکان نمای مغایرت جمع مبالغ بدهکار و بستانکار سند حسابداری با امکان ذخیره‌سازی
امکان ثبت‌اسناد به‌صورت ثبت‌شده، بررسی‌شده و قطعی شده
امکان کار در محیط شبکه بدون محدودیت در تعداد کاربران
امکان تعریف شرح نمونه
امکان مشاهده لیست اسناد ثبت‌شده، بررسی‌شده و قطعی شده و دارای مغایرت و دارای یادداشت
امکان اسکن نمودن کلیه ضمایم یک سند حسابداری و مشاهده ضمایم هر سند حسابداری به تفکیک
بخش گزارش‌ها
این بخش شامل انواع گزارش‌ها با امکان فیلتر کردن و چاپ به تعداد نسخ موردنظر و به شرح زیر است:
گزارش لیست اسناد حسابداری بر اساس شماره و تاریخ سند
گزارش دفاتر قانونی روزنامه و حساب‌های دفتر کل
گردش حساب‌های کل، معین، تفصیلی، مرکز و پروژه (کدینگ حساب‌ها)
گزارش تهیه انواع تراز حساب‌ها در سطوح مختلف
امکان ارائه صورتحساب سود و زیان و ترازنامه
امکان مرور حساب‌ها از بالاترین سطح تا سند حسابداری و بالعکس
امکان مشاهده گردش یک حساب تفصیلی، مرکز، پروژه‌ها در معین‌های مختلف
امکان ارائه خلاصه اسناد حسابداری به‌صورت ماهیانه جهت ثبت در دفتر روزنامه و کل در صورت معرفی نرم‌افزار به وزارت دارایی
امکان تعریف نرخ محاسبه مالیات عملکرد و همچنین معافیت‌های مالیاتی به‌منظور استفاده در هنگام بستن حساب‌های موقت
امکان تعریف عناوین و کد حساب‌های معین و تفضیلی و حساب‌های درگیر بستن حساب‌های موقت برای شرکت‌های تولیدی و سایر شرکت‌ها
بخش راهنما
راهنمای تعریف کدینگ استاندارد برای شرکت‌های بازرگانی، خدماتی، تولیدی و پیمانکاری
دفترچه راهنمای استفاده از نرم‌افزار حسابداری مالی
راهنمای چندرسانه‌ای نرم‌افزار حسابداری مالی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزار های حسابداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

عملیات خرید و فروش نقدی

مدیریت سود و هزینه های تولید

خرید و فروش کالا

خرید و فروش خدمات

مدیریت حساب های بانک

ثبت و صدور پیش فاکتور

ثبت و صدور فاکتور

عملیات خرید و فروش اقساطی

مدیریت اعتبار اشخاص

مدیریت انبار کالا

طراحی دلخواه فیلدها و اسناد

طراحی دلخواه گزارش (گزارش ساز)

عملیات امور مالیاتی

طراحی دلخواه فرمول ها و توابع محاسباتی

مدیریت امور بازاریابی

مدیریت بیش از یک صندوق

محاسبه حقوق و دستمزد

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

استفاده از نرم افزاربرای چندین شرکت بدون محدودیت در تعداد- ایجاد سطح دسترسی برای کارکنان با جزئیات - محیط کاربری دوستانه - سیستم گزارش دهی بسیار قوی

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۲ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد: